I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Wednesday, March 18, 2009

:: KeNaLi FaMiLyKu....::

~ ABAH ~
1. Of Course la dia seorg yg penyayang...
2. Take care pasal anak2...
3. sgt bertanggungjwb...
4. suka bergurau...
5. muke garang tp suka senyum...
5. paling rapat dgn abang aku...

~ EMAK ~
1. Penyayang...
2. paling rapat dengan aku...
3. ada chemistry dgn aku...
4. garang sgt, suke bebel je...

~ ABANG AJID ~
1. da kawen....
2. Lans koperal....
3. 25 tahun...
4. abang aku....
5. tegas...

~ DEK NOR ~
1. baik dr aku, maksudnye xterejal mcm aku...
2. pandai cket dr aku... hehheh...
3. rapat ngan aku...

~ INA ~
1. paling pendiam n pemalu dlm keluarga...
2. paling pandai...
3. asek kene buli ngan kitorang je...

~ ADIK ~
1. comel sgt...
2. manje...
3. kuat main...
4. mls belajar...

No comments:

Post a Comment