I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Saturday, March 14, 2009

::hEpi BefdAy $aYang::




befday yang ke 21--> aku nak share story time befday aku yg da lepas(tahun lepas, skrg aku da 22tahun), boyfren aku wat surprise and bg adiah ni... mase tu aku jumpe dia kat Larkin mase dia amek aku nak bawak balik aku gi Jementah. Time tu kakak angakt aku pon ade, KAK ERIN and her boyfren merangkap kwn kepada boyfren aku, ALIM... kitorang mkn2 kat Larkin, pastu boyfren aku ckp dia nak gi toilet... tggl la aku ngan kakak agkt aku n member dia... lame gak tggu dia, pastu tibe2 je dia dtg dgn bantal Love tu ngan purse baru tuk aku, pe lgf t'kejut gak la aku kan... rupenye dia da rancang sume ni... ni la first time dia sgt romantik bg aku... this year??? hemmm, pe la lg dia nak wat ek.... kite tggu same2... actually psl purse tu aku penah ngadu kat dia, purse lame da buruk sgt, tp xmtk pon suh dia beli baru... sal bantal tu, dia suh aku ingat kat dia slalu n bwk tido sampai bantal tu lebam di keje kan aku... ari tu dia suh aku mkn byk2, order je pe aku suke, dgn sate b'lambak2 atas meja, x t'kata la kan... sate is my feveret... mase tgh jln2 dgn dia kat plaza tu aku nmpk baju kurung cantik sgt n murah lak tu, dia kate nak x?? dia da nak beli tp aku yg x bg dia beli... m'habiskan duit je, kumpul tuk kawen lg bagus kan...kan... he is a nice person n very caring and also setia ngan aku sorang je... thanks sayang... ~ hp ni bf aku yg bg tp screentouch dia da retak, bukan aku yg buat eh,tp dia retak sendiri mase tgh bawak motor g kedai ritu... aku tkt bf aku mrh tp x pon, dia kate nt dia beli kan hp baru... kali ni da bape kali aku tukar hp, semua bf aku bg... yg aku beli ade pd dia samapi skrg... bantal ijau yg berbulu lebat tu, hehe bf aku gak yg belikan kat Ayer Itam, ni sebab aku yg mtk... ala murah je, xluak pon duit dia...hehe...jht aku...

No comments:

Post a Comment