I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Saturday, March 14, 2009

::McD Ver$u$ T0m YAm @ku::

hahaha, cam lawak je wat title tuuu... ptg td aku gi teman si pe'ah gi Segamat, tah katenye nak beli brg tp brg pe pon aku xnampak melainkan duit aku hbs gak beli selendang itam lg 1 kt Bintang shop... biasela, i n pe'ah kan gile selendang... kitorang yg bwk trend tu, kihkih...lepas dpt beli selendang si pe'ah ajak gi McD, sebok tgk jam kul bape, rupenye kejarkan McD yg kul 12-3pm tuh... aku pon tergoda dgn hasutan pe'ah ni, beli gak double cheeseburger, kecik jer tp konyang den... balik, kat rumah lak tom yam aku tgh tggu nak kena masak, pg td aku da siap2 beli brg... peh, mables tau air tgn aku, ala, pe'ah tu tulung potong2 je, shhhh, jgn gtau pe'ah nt dia majuk. hehe....

No comments:

Post a Comment