I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Wednesday, March 18, 2009

:: Ken@NgAN d PuLAu TiOMaN ::


Kenangan yg paling manis dlm hidup aku sepanjang aku bergelar ahli marketeers ni, aku dpt gi program OPKIM... aku dpt family angkat, n this is my first time jejak kat Pulau Tioman, Kat kampung Mukut, tempat byk batu2 besar...even though bukan jauh sgt Pulau tu dr tmpt aku... tp family aku sendirik bukan dr jenis suka makan angin, so, da besar2 ni baru b'peluang pegi sendirik ngan member2 UiTM... sronoknye xterkata... mase on the way gi Jeti Mersing, aku nmpk jln gi rumah aku... Felda Tenggaroh... bye2 Tenggaroh... aku nak gi Pulau Tioman ni... gayat tu naik Feri, aku manelah penah nek kan, so, takut gak pape jd kat aku nt.... da r xpandai berenang kan... sampai2 je, kitorang di bhgkan mak bapak angkat, best gile tau, bpk angkat kau ngan Pe'ah sporting gila n baik sgt... mak plak pendiam sgt tp ok sgt2... kitorang ada adik agkt gak, baik sgt... abah kata muka aku sama mcm muka anak dia dgn bini pertama... so. kebetulan kot... n kitorang contact sampai sekarang... still in relationship... byk aktiviti yg kitorang follow, lgpon kitorang jd urusetia tuk program... so, besh r de pengalaman conduct program ni same2...

No comments:

Post a Comment