I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Wednesday, March 18, 2009

~~Bila la turn aku pulak nih~~

al kisahnye, sume kawan2 aku da berstatus tunang orang, isteri orang, mak orang and macam2 orang lagi... aku ni bile la lagi ek... si pe'ah da nak bertunang, member2 aku ramai da kawen and tunang and akan berkahwin... tp aku je yang tak de pape ikatan lagi dengan boyfren aku sorang ni... sampai aku naik majuk ngan dia tunggu dia merisik aku... hehheh (tak malukan aku...), umur dia da makin lanjut(tahun ni 28tahun) tp.... tak nak merisik aku pOn, hehe.... but aku tak berapa kesah pon sebenarnya... dia kate kalau boleh tak nak tunang, terus nak nikah je, save duit katenye... hurmmm... ape2 aje lah... kan, kan... ada baik nya aku tak terlalu memikirkan hubungan kitorang, aku kan masih di pertengahan menara gading... kena la fOkus pada study and cita-cita... selain itu, aku bagi dia masa kumpul duit byk2 tuk perkahwinan kitOrang nanti...

ni gambar kwn baik aku tunang, patotnye dia kawen tahun ni tp tak dengor cite lagi, lgpon no. dia da ilang la... camne ek???? kalau dia ingat aku dia akan cOntact aku, tak mcm sesetengah kawan2 aku yg da kawen secara senyap2 jek tu...

No comments:

Post a Comment