I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Monday, April 13, 2009

~~BARU NAK UPDATE KE...~~

hurmmm... da lame jugak aku tak update kan blog aku nih...al maklum la masing-masing pOn pasti busy kan macam aku... tapi tak de la sebOk sangat sampai tak de masa tuk update blog... maybe aku nih da malas nak layan blOg sendirik (alamak kantol la pulak...) Mood tak datang lagi tuk post new cOmment so, tak boleh nak paksa diri aku gak... sejak menjak nih banyak mOment yang jadik kat aku sampai aku terpaksa buat sesuatu... tak perlu lah aku explain dengan detail kat sini, tak sesuai rasanya... cuma yang aku boleh kOngsi kan, hati aku terluka dan susah untuk terima semua ini... pengajaran yang aku dapat; SAYANGI diri sendiri sebelum kita MENYAYANGI diri orang lain. Akibatnya nanti parah pada diri kita juga... dan jangan terlalu meletak harapan yang tinggi pada seseorang... percayalah... minggu ini sangat tertekan dengan macam2 masalah yang timbul... oh Tuhan, kuatkanlah semangat hamba Mu ini...

No comments:

Post a Comment