I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Tuesday, March 10, 2009

::J0M..JoM...JOM...J0M HeBoH...HEBoH!(VeRS! @KU PUNYe $tORY @T MiTC, MELaKA)::



Mase sabtu bln lepas aku n yana gi Jom Heboh kat MITC, Melaka.. juz kitorang berdua je.. cite nye bermula bile kitorang xtau nak wat pe time ujung2 minggu ritu, so, dgn xplan pape, kitorang men pegi je Melaka, bkn nek bas atau kete, of course la kitorang nek satu2nye kenderaan yg kitorang ada, motor Legenda yana la, pe lagi... kitorang tukar2 bawak motor, aku ambik jln kampung sampai Highway Tangkak, n yana lak bawak dr highway Tangkak sampai la Melaka.. aku xbrani mcm yana nak bawak sampai highway, tu aku bawak jln2 biase je, da la aku xde lesen... lesen kete ade la.. kira xjauh mane la Melaka tu sebenarnye, xsampai 2jam pun kitorang dah sampai Melaka, pe lagi, Melaka!!! sampai jugak akhirnya aku, Alhamdulillah semuanye selamat... takut jugak aku kalau pape jadik kat tgh jln td... Then, kitorang jalan2 la kat situ, kitorang paling lame port kat Wanita Hari Ini... seronok plak tgk keletah pengacara2 nye... aku x beli pape pon, save duit beb... pastudah penat jln, perut pon rase lapo, kitorang mkn kat dlm MITC tu, mahal plak harga nasi ayam n air laici, pdhal ciput je, xkenyang pun perut aku... time nak balik tu ade plak cipan mane tah gi bocorkan tayar kitorang, ingatkan kitorang je kene, ade pakcik tu lg ksian dgn bwk anak2 dia pon kene... dgn ari nak ujan dgn amat dahsyatnye, yana pon panggil nazrul dtg tlg repair motor... ingatkan blh repair, tp last2 kene antar bengkel terdekat jugak... sedih, sedih... sebelum tu kitorang dah mcm org gile tggu si nazrul ni dtg, dgn melalk xtentu hala, ngumpat org sane sini sampai da xtau nak ngumpat pe lg... smue cite da hbs... akhirnye, motor siap jugak, Alhamdulillah... pastu yana ajak lak gi Ayer Keroh, dia nak sgt tgk member lame dia, Lembu... ape lagi tuk melepaskan rindu yg membara kat member lame dia, dia pon posing maut amek gambar ngan Lembu tu, termasuk ler aku, member baru Lembu tu... pastu aku ajak lak gi Zoo Melaka, ingatkan dah tutup tp tgk ade lg org dtg, dgn mase yg ada tu kitorang gi la jap tgk2 haiwan... time tu ujan lg... pukul 6 lebih kitorang pon balik rumah, sebab hari dah gelap... mase berhenti nak tuang minyak, peh, malang betul nasib aku kene simbah petrol kat suar jeans aku... bukan slh yana pon... tapi aku sedih gak la, suar aku ngan badan2 aku bau minyak, balik tu ujan da lebat semula, aku bwk slow je tp cepat gak sampai rumah, dlm kul 7.15 xsilap aku... kenangan yg kitorang bawak balik gambar aku n yana kat keychain frame, aku xreti lak nak ckap mcmne, tp yg penting aku syg sgt kat gambar tu n relationships kitorang, semoga kekal bahagia sampai akhir hayat, my pren yana, hehe

No comments:

Post a Comment