I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Wednesday, March 11, 2009

::jALaN2 KaT daTARaN SeGaMAT::


Ni ler first time kitorang~aku+pe'ah gi lepak2 kat dataran segamat... sepanjang kitorang idup kat segamat ni, ni ler kali pertama jejak kan kaki kat situ, but nasib bek tempatnye cantik and besh cume dah di kotori dgn sarang2 maksiat jek, ish2 xpatot kan... tempat dah cantik tp sakit lak mate aku tengok orang bergendut 2org, kdg2 tu sampai xpasan ade org kat situ, al maklum la gelap, ke mata aku yg x ok??? biarla diorang... yg penting aku dapat posing dengan si pe'ah ni kat mane2 je tah... kat durian la, kat jam la... lantak ko la pe'ah... tup tap dok asek sangat b'posing, si hp pe'ah ni lak kong, so, ade babak2 n scene kitorang yg xmenjadi... so, tggu episod akan dtg... hp aku??? ala, hp aku hp murah, xde kamera, hikhik....

No comments:

Post a Comment