I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Thursday, March 12, 2009

:: My NeW $tyLe + hAircUt::

actually gmbr aku free hair ni bkn saje2 nak tunjuk kat korang atau perasan cantik ke ape ke... kalau korang label aku mcm2 t'pulang la... mulut tempayan blh di tutp tp mulut org nak tutup mcmne kan... gmbr ni juz suke2 je tuk menambahkan post blog aku... kalau xnak tengok atau mengumpat pejam mate je tau, jgn tengok, nanti korang kutuk, aku yg dpt pahala lebih... sebelum ni aku x la secomey mane kan dgn rambut pjg aku yg 'serabai' tu, so, ni kepuasan yg aku dpt... da lame nak rebounding rambut nih, tp biaselah perspektif org yg buat aku pk byk kali kdg2 nak buat rambut ni... xde la comey mane tp mcm aku kate juz suke2 n sekadar kepuasan tuk diri sendiri, azam baru tu.... jgn kutuk2 tau...

No comments:

Post a Comment