I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Thursday, February 26, 2009

::HOLIDAY AT SEA VIEW RESORT::













ni cite mase tahun baru cine ri tu... actually, aku x expect pon time cuti thn baru cine aku ke mane2... sebab aku ni mls sikit nak berjalan2 time aku nk rehatkan segala kepenatan kat tubuh badan aku ni... yelah, time cuti2 mcm ni lah aku nak mkn puas2 kat rumah, nak tido puas2, nanti dah naik cuti, mule lah assignment berlambak2, stress tau! korang pe tau... fuh, penat kan hidup sebagai student ni...
so, mase 25 n 26hb ritu, adik aku, NORAINI ajak la aku temankan dia gi konvoi ramai2 ke Sea View Resort, Kampung Baru, Teluk Ramunia, harap2 korang tau la kat mane ek... actually, adik aku suh aku carikan kete tuk dia n member2 dia gi, so, dgn sepantas kilat, aku cume terpikir pakcik aku sorang ni, AZIZI...
dia ni sebaya aku tau, merangkap ex classmate aku mase form6...hahaha... klaka kan...korang mesti ley bayangkan aku ngan dia camne dlm 1kelas yg sama...awek dia kwn bek aku lak tu...

so, pakcik aku pon on je dgn syarat aku pegi jugak, nak xnak aku pon kene la pegi... bayaran chalet n makan semuanye RM70, tp aku xbayar pon, hehe... mkn tetap dpt beb! chalet tu pakcik member adik aku, so, dpt half price la...

da sampai2 tu, aku ajak bf aku, SAIPULNIZAM dtg ngan member dia, ALIM... rumah diorang dekat2 area situ je, aku pon amek kesempatan la jumpe diorang, hehe...pastu, aku pon pe lg kena angkut bf aku balik rumah mak mertua aku la, hikhik...

aku ajak adik aku dia xnak ikut, konon orang penting katenye... kat rumah bf aku lg la aku dpt melantak puas2, kenyang perot...

mlm tu aku nak join diorang wat barbecue tp kete member bf aku xde lak, ntah tggu punye tggu xsampai2... last2 aku suh pakcik aku amek kat rumah dia...

esoknye, diorang nak pegi lak jln2 kat Bdr Penawar la apela, petangnye gi Gedung Kota Tinggi, aku sampai2 je terus pegi tingkat paling atas, ape lagi, karaoke la beb! adik aku mule2 xnak ikut, biase la dia kan alim cket dr aku... aku ni trejal sgt.... da dpt mike trus xnak berenti adik aku, hah, pdn muke ko! aku n pakcik aku pe lg balun lagu duet je lah... suara dia sedap beb, xcye korang dengar r nanti ye...

No comments:

Post a Comment