I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Monday, April 13, 2009

~~Nothing Special On My Befday For This Year~~

aku rase betul kOt title atas tuh... biasa la aku ni kureng pandai bab2 susun ayat Org puteh nih... okay, nOw as all Of yOu knOw although sOme peOple tak tau pOn befday aku nih...(dgn nada sedih, sebab aku tak feymes, tuh org tak tau befday aku), yg jatOh tergOlek pd 5hb April yang lalu, this year sgt tak de Ong maa... nape la time2 befday aku pOn still org nak sakitkan ati aku... aku rase befday tahun ni yg paling byk bawak malang dlm hidup aku... cume yang terlalu aku terharu, ade di antara kwn2 aku still ambik berat pasal aku, thank tO all yang wish sambil menyanyi ramai2 utk aku that night... and thank to sOmeOne yg susah pyh masak utk aku semata2 nak celebrate befday aku... aku tak dpt la nak celebrate seperti tahun2 lalu, sebab tahun ni aku hanya berada di rumah sewa tuh je... tak de ape2 pOn yg special... adiah pOn tak dpt... bOyfren aku?? actually aku tak menggalakkan dia habis duit utk aku, simpan lebih baik... walaupOn dlm ati mengharap jugak... heheee... yang paling penting, semOga aku pjg umur seperti dOa2 kalian, murah rezeki dan cepat sampai seru kawen, heheee...

No comments:

Post a Comment