I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Friday, April 17, 2009

~~Saat-saat SUKAR dlm hidup aku~~

huh! hanya keluhan saje yg mampu melegakan beban2 aku saat ini... namun kelegaan itu belum mampu mengatasi beban dan saat SUKAR dlm hidup aku tika ini... Oh Tuhan, besar sungguh dugaan Mu. Ya Allah kuatkanlah semangat hambaMu ini menempuhi tiap dugaanMu... sesungguhnya hambaMu ini lemah dan tidak kuat lagi di uji dengan berbagai dugaanMu... walaupun aku tahu dugaan itu hanya utk hamba2 Nya yg kuat dan sabar namun aku tak terdaya lagi... hentikanlah segala anasir2 yang tidak baik ke atas diriku selama ini... aku perlukan keamanan, ketenangan dan... dan... biarlah hanya aku saja yg tahu... segala kebaikan, jasa, dan budi yg telah di berikan kpd aku selama ini, hanya Tuhan yg akan balas, aku tak terdaya lg nak menuruti dan memuaskan setiap hati manusia... Terima kasih... dan aku dOakan insan itu berjaya di dunia dan di akhirat... segala keputusan yg aku akan buat sebenarnya SUKAR utk aku lakukan, tetapi aku takkan berpatah balik demi keluarga tercinta dan kebahagiaan diri aku sendiri. Maaf di atas semua kekhilafan aku selama ini... insan biasa yg tidak punya apa2 kelebihan...

No comments:

Post a Comment