I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Monday, April 13, 2009

~~Study Week Yang MembOshankan~~

Study week??? bile sebut study week je mesti nampak buku2 'bergentayangan' atas kepala... aduh, penink nye... nape la aku rase macam malas yang teramat sangat nih... cOme On dla, wake up!!! jgn berangan lagi...! semangat bawak balik buku bukan men lagi kan aku nih tapi hampeh je... study nye tak seberapa... kenapa ngan aku nih...??? balik rumah je yang aku tau nak tido je, macam tak pernah tido jek sebelum nih, al maklum lah bilik aku terlebih selesa... tapi InsyaAllah dlm 2,3 hari lagi semangat aku akan pulih, mungkin jiwa aku tengah kacau sekarang nih... banyak sgt kOnflik dalaman dan luaran yang menggannggu emOsi and mental aku sejak kebelakangan nih... kepada kawan2 yg tengah study gila2 tu, gOod luck fOr final exam... hOpe tak de paper repeat lagik... uhhh... serik sangat!!! katakan TAK NAK pd repeat paper ye... and untuk aku gak, chayOK2x dla! dla bOleh! buktikan pd dunia, dla bOleh!!! mak abah dOakan anak mu ini ye... amin...

No comments:

Post a Comment