I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Saturday, February 7, 2009

::FED UP KUIZ ONLINE ECO::

hemmm... bile di ingat2 semula aku mule la rase sedih n fed up yg teramat sgt bile bukak semule cite jwb kuiz online eco... nak kate leceh, xde r leceh mane pon tp seakan ade penghalang je setiap kali aku nk jwb kuiz online eco ni...
first, sabtu ritu, first online, dugaan besar betul2 menimpa aku... meh aku cite kat korang... ape yg aku alami ni aku juz nak luahkan pe yg tersirat dlm hati ni...

ri jumaat tu aku da balik rumah kat Tenggaroh, sampai dlm waktu maghrib, so mlm tu pnt sgt sampai xsempat nk ulangkaji subjek yg masuk kuiz esoknye, tp pnt xpnt pon aku cube gak selak2 buku manual tu...

then, sok nye oleh kerana motor xde, bapak aku gune gi keje, aku pon mtk tlg member aku budak UiTM Shah Alam, FATIN namenye gi anto aku kat cc pg2 lg dlm areaa kul 8am, tp yg buat aku geram cc tutup lak! kuang ajo tul la! time tu aku memang da start nak baran...

tp aku sabo kan diri aku sendirik semule, aku tggu kul 11, ni aku da xajak member aku anto sebab dia sebok, pastu aku pjm la motor jiran g cc, sebab semangat aku nak jwb kuiz ni membuak2 tau... bile aku pegi lg skali, peh, bara yg nk terpadam td makin marak nampaknye...

xpe, aku tggu lg kul 1 walaupon de 1jam lg jwb kuiz, sblm tu aku da pesan kt ANA klw aku xdpt buat kuiz, aku suh dia buatkan... then, aku jenguk lg cc kul 1, kali ni mmg aku hangin giler r, smpai org pasar sebelah cc tgk aku dlm kemarahan yg t'amat sgt... reasonnye sbb cuti thn baru cine, cc pon cuti gak!

ingtkan mslh aku da settle bile ana wat kan tuk aku dr Penang tu, tp lg 1 dugaan menimpa, ana kate tuk soalan t'akhir dia xdpt jwbkan sebab pc dia gune shutdown... peh, xmcm malapetaka menimpa aku ke???

korang pk r sendirik...

Tuhan je tau ati aku, aku menangis, aku sampai xnk bgn2 dr tikar sembahyang tau ptg tu... aku mtk ptunjuk pe slh aku sampai di uji mcmtu tp xde pape pon...

aku siap mtk restu mak bapak aku tu...

kuiz ke2 lak, aku dpt wat sendirik tp markah xbape memuaskan n aku xdpt jwb kuiz no 14 sebab da tamat tempoh 15minit!!! kecewa!!!

harap2 jgnla repeat, Ya Allah, muge ade hikmah yg tersirat d sebalik smua ni... Amin...

No comments:

Post a Comment