I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Saturday, February 7, 2009

::PM KAMEL PUNYE PASAL LA NI::


first skali aku nk ckp tankz la pd sume yg sudi mengviewkan diri bukak aku punye blog ni...

n time kaseh banyak sangat pd PM Kamel kerana dia aku da ade blog sendirik pd rini, n mengilhamkan aku wat mende yg aku dr dulu xpenah nak cube wat...

ni yg aku maksudkan, semuanye gara2 PM punye pasal la aku sampai nek bosan wat mende ni, mende ni ler, blog aku yg entah bape kali aku asek edit je...
bosan gak melayan kerenah si blog ni, tp aku xkesah sebenornye,
actually sebosan2 bende ni pon, benefit yg aku dpt drp mende ni aku dpt mengcreate n menkreatifkan lg bende yg aku panggil bosan ni...
aku sebenornye xpandai n ayat melampau yg xterlampaunye bodoh gak nak wat mende leceh ni tp bermanfaat sebenornye...
benefit len yg aku dpt byk gak r, cthnye pasni aku tau nk luah kat sape after this slain balak aku yg poyo tu klw xbukan si blog yg comey nih...

skrg, aku da pandai memodify mende2 ni n explore mende ni sampai berjaye, kihkih...,

ni pon salah satu reason aku, kerana PM punye pasal la aku wat blog nih!

No comments:

Post a Comment