I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Saturday, February 7, 2009

::TERIMA KASIH HOUSEMATE AND KAWAN2KU::

Housemate and rakan2 aku amat aku hargai sgt2 dlm hidup ni, tanpa mereka siape la aku ni, chewahhh...
bg aku, kehadiran diorang dlm hidup aku seperti membawa sinar bahagia n dunia yg penuh gelak tawa selain dpt berkongsi ape je, tp bukan kongsi laki aku eh...siap korang kang!


housemate yg paling aku syg sampai skrg ialah, mcm korang tau ler, mek yana sorang tu, xpon pape la yg korang suke pggl name die, pia la, lia la, sopiah la, pape je laaa...

byk pahit manis, ranjau berduri yg aku lalui dgn dia, tp Alhamdulillah hbgn kitorang da ok skrg ni...
bohong la klw kitorang xpenah gadoh, sebenarnye smue tu menjadikan kitorang lebih rapat n saling mengenali...

aku da anggap dia adik aku sebab dia nak sgt jd adik, heeheee... xde r, dia tu lom matang lg, xley jd kakak pon, sori ye terkutok ko... heheee...

biarlah yg pahit tu berlalu, past is past...

yg penting dlm hbgn berkawan ni, kene saling percaye mempercayai n bertolak ansur yg paling penting nye... tu lah yg mengekalkan hbgn kitorang sampai skrg...

bg aku status die bukan setakat housemate je, lbh dr tu...

n slain kitorang je, aku pon de kawan bek dari part 1 lg, Ana, klw korang nak tau, kitorang bertiga da d pertemukan awal2 dulu mase baru masuk U, n kekal sampai skrg...

terima kasih kawan2ku...





No comments:

Post a Comment