I made this widget at MyFlashFetish.com.

Padamu Kubersujud

Lagu untukmu

Monday, October 25, 2010

Kenapa? Mengapa? Apakah? Adakah?

Hahaha. Macam-macam je aku kan. Banyaknye soklan, buat suspens je. Sebenarnya tak tau apa perasaan yang mengganggu fikiran dan hati nurani ni. Sedih ke, kecewa ke, jealous ke, entah la.

Aku ni tadi gatal sangat pegi bukak web address konvokesyen UiTM, pastu konon-konon nye nombor aku mcm tak bape banyak, sekali aku post la kat wall sendirik, then menyesal la tak sudah bila kawan-kawan semua kata turn number diorang ratus-ratusan jek.

Kenapakah mesti aku tercampak jauh!!! oh tidak!!!
Mengapakah semua ini terjadi pada diri haku!!! oh tidakkk!!!
Apakah aku ini selalu di pinggirkan dan bernasib malang??? oh tidak!!!!
Adakah aku merupakan 3rd class student??? oh tidakkkk!!!

tidak! nyesal tak sudah la jwbnye. macam nak remove je post td kat fesbuk. malu la nombor corot-corot nih. diorang semua mesti nombor depan-depan.

tu lah blaja main-main jer. tp nasib baik ada bestfriend yang rapat dgn aku masa blaja dulu, miza suba'ah. dia bagi kata-kata semangat sampai lah aku insaf semula ke jalan positif.

tak semua indah kan, tu pengajaran. tak pe lah, yang penting aku grad on time bak kata kwn baik aku tadi. thanks dear. lap you!

No comments:

Post a Comment